حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
پیشبینی نتایج ایران در جام جهانی با هوش مصنوعی
27 آبان 1401 - 15:50
شناسه : 1477

پیشبینی نتایج ایران در جام جهانی در بخش به مناسبت جام جهانی 2022 قطر، پیشبینی نتایج ایران در جام جهانی را بر اساس نظر هوش مصنوعی برای شما بیان می کنیم. شرکت خدماتی مالی انگلیسی به نام لویدز ، در زمینه مدیریت ریسک فعالیت دارد. این شرکت بر اساس معیار و ملاک هایی نظیر ارزش […]

ارسال توسط :
پ
پ

پیشبینی نتایج ایران در جام جهانی

در بخش به مناسبت جام جهانی 2022 قطر، پیشبینی نتایج ایران در جام جهانی را بر اساس نظر هوش مصنوعی برای شما بیان می کنیم. شرکت خدماتی مالی انگلیسی به نام لویدز ، در زمینه مدیریت ریسک فعالیت دارد. این شرکت بر اساس معیار و ملاک هایی نظیر ارزش بیمه ای هر بازیکن، دست مزد ها، حمایت های مالی و پست و سن بازیکنان ، نتایج جام جهانی را پیشبینی کرد.

داغ شدن پیشبینی ها

هر ساله با نزدیک شدن به بازی های جام جهانی، پیشبینی های زیادی اتفاق می افتد، از هشت پایی به نام پل گرفته تا بزرگان فوتبال و متخصصان و حتی هوش مصنوعی شروع به پیش بینی مسابقات و نتایج می کنند.

شرکت خدمات مالی انگلیسی لویدز نیز بر اساس داده های خود پیشبینی انجام داده است. بر اساس این پیشبینی،  امسال انگلیس قهرمان جام جهانی خواهد بود. چرا که باارزش ترین تیم حاضر در این رقابت هاست.فرانسه شانس دوم و برزیل شانس سوم قهرمانی هستند.

بر اساس پیشبینی لویدز، در گروه ایران، انگلیس تیم اول، آمریکا تیم دوم، ولز تیم سوم و ایران تیم چهارم خواهد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.