حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022
27 آذر 1401 - 7:20
شناسه : 1542

معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022 در ایام کنکور، صرفا مطالعه تمام وقت ممکن است باعث از دست دادن انرژی و حس و حال خوب شما شود. ما در این بخش سعی می کنیم به معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022 بپردازیم. سریال هایی که در هفته یک قسمت مشاهده کردن […]

ارسال توسط :
پ
پ

معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022

در ایام کنکور، صرفا مطالعه تمام وقت ممکن است باعث از دست دادن انرژی و حس و حال خوب شما شود. ما در این بخش سعی می کنیم به معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022 بپردازیم. سریال هایی که در هفته یک قسمت مشاهده کردن آن می تواند شما را از حال و هوا و خستگی ناشی از درس و مدرسه دور کند.

سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا

932bae8f976ba1191b66c973d7f9cdf8 - معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022

در نگاه اول شاید این سریال به نظرتان خوب نیاید، ولی محشر است. سریالی که حکایت یک خانم دندان پزشک است که به یک روستای ساحلی می آید و لحظات جذاب، خنده دار، شاد، عشق و علاقه را به تصویر می کشد. سریالی که به جرات می توانم بگویم سریالی سرشار از انرژی و رنگ های شاد بود. بازیگری خانم شین مین آ شما را شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد. پیشنهاد می کنم این سریال را حتما ببینید

سریال کره ای عشق قراردادی

Love In Contract premiere week kdramadiary a - معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022

مگر می شود اسم سریال کره ای بیاید و فیلم های خانم پارک مین یونگ معرفی نشوند؟ سریال کره ای عشق قراردادی هم حس و حال خوبی دارد. ماجرای دختر با استعدادی است که شغلش ازدواج است. شاید برای شما عجیب بیاید ولی سریال، سرشار از خنده و لحظات خوب، عشق و علاقه و حس خوب است. می توانید این سریال را هم جز سریال های خوب که می توانید ببینید قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

آموزش آرایه حس تعلیل

سریال کره ای مشکلی نیست که خوب نباشی

Its Okay not to be okay1 - معرفی 5 سریال کره ای برتر سال 2022

درسته که این سریال برای سال 2022 نیست ولی ارزش دیدن داره. سریال درباره یک پرستار و یک خانم معروف و اجتماع گریز هست که لحظات خوبی رو به نمایش میزارن. به نظرم عشق و عاشقی و همچنین اتفاقات این سریال جذاب و دلنشین هست و اصلا کلیشه ای نیست.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.