حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی
15 خرداد 1401 - 9:40
شناسه : 947

بررسی آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی با علاقه مندان زیادی روبروست علاقه مندانی که به خلق حجم های بصری از طریق عناصر و کیفیت های بصری می پردازند . علاقه مندانی که میخواهند بازار کار رشته هنر های تجسمی را انتخاب کنند اول باید […]

ارسال توسط :
پ
پ

بررسی آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی

آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی با علاقه مندان زیادی روبروست علاقه مندانی که به خلق حجم های بصری از طریق عناصر و کیفیت های بصری می پردازند .

علاقه مندانی که میخواهند بازار کار رشته هنر های تجسمی را انتخاب کنند اول باید از بازار کار این رشته اطلاعات و توانمندی های لازم را داشته باشند . با کنکور آنلاین همراه باشید.

برای قبولی در این رشته باید رشته دبیرستانی ( متوسطه دوم ) را نیز در مدارس فنی حرفه ای یا کاردانش طی کنید تا با این رشته آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید برای موفقیت در این رشته باید روحیه عالی و شکست ناپذیر باشید زیرا شاید بعضی موافق پیش بیاید که طرح شما انتخاب نشود و طرح یک نفر دیگر برگزیده شود و شما باید انقدر تلا کنید تا شما هم در مراحل بعدی برگزیده شوید هنر های تجسمی دنیای رنگی رنگی هاست با رنگ ها لذت میبرند و به خاطر رنگ ها نفس میکشند .

علاقه مندانی که می خواهند این رشته را انتخاب کنند باید برای ورود به این رشته بازار کار  آینده شغل ، حوزه فعالیت های رشته های هنر های تجسمی ، گرایش های رشته هنر های تجسمی ، لیست دانشگاه های دارای هنر های تجسمی مطلع باشند و در ادامه به همین موضوعات پرداخته ایم.

درس های رشته هنر های تجسمی در طول تحصیل

هندسه مناظر و مرایا ، مبانی هنر های تجسمی ، کارگاه طراحی پایه ، خوشنویسی ، هنر در تمدن اسلام ، سیر هنر در تاریخ ، مبانی و اصول رسانه و تحقیق ، آموزش هنر در مدارس و ادبیات فارسی .

دروس تخصصی شاخه نقاشی ایران ( مینیاتور )

  • کارگاه نقاشی ایرانی ،
  • آشنایی با اصوا مقدماتی حجم ،
  • کارورزی ،
  • رساله و پروژه نهایی.

دروس تخصصی شاخه نقاشی

  • کارگاه نقاشی ،
  • آشنایی با اصوا مقدماتی حجم ،
  • کارورزی ،
  • رساله و پروژه نهایی.

دروس تخصصی شاخه گرافیک

کارگاه عکاسی ، خوشنویسی و طراحی حروف ، کار آموزی ، رساله و پروژه نهایی .

بازار کار رشته هنر های تجسمی

رشته هنر های تجسمی یکی از  بهترین و تزئینی ترین رشته هایی هستند که یک دنیا می تواند هم با این هنر ها زیبا شود و هم زشت رشته هنر های تجسمی به اندازه وسعت یک جامعه می تواند پرکاربرد و فراگیر باشد . یکی از ویژگی های یک کشور و یک شهر خوب و داشتن جامعه خوب و زیبا و شاد توجه کردن به انواع هنر ها به ویژه هنر های تجسمی می توانند در طرف گسترده ای از مراکز هنر و وزارت فرهنگ و ارشاد ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سهرداری ها ، مراکز مجسمه سازی و تشکیل گالری هنر های تجسمی ، مشغول به فعالیت شوند بر این اساس حوزه فعالیت رشته های هنر های تجسمی گسترده است .

ممنون که با مقاله آینده شغلی و بازار کار رشته هنرهای تجسمی همراه ما بودید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.