حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
بهترین مراکز کنکور تبریز را از ما بخواهید
28 اردیبهشت 1401 - 7:40
شناسه : 886

بهترین مراکز کنکور تبریز را از ما بخواهید کنکور، غولی که بسیاری از دانش آموزان را چندین سال درگیر خودش می کند. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم تا به مبارزه با این غول بی شاخ و دم بپردازیم. در این مقاله به بهترین […]

ارسال توسط :
پ
پ

بهترین مراکز کنکور تبریز را از ما بخواهید

کنکور، غولی که بسیاری از دانش آموزان را چندین سال درگیر خودش می کند. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم تا به مبارزه با این غول بی شاخ و دم بپردازیم. در این مقاله به بهترین مراکز کنکور تبریز خواهیم پرداخت و ویژگی های یک مرکز کنکور با کیفیت و استاندارد را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. دانش آموزان در زمان کنکور سبک های متنوعی را برای مطالعه انتخاب می کنند و از منابع و مراکز مختلفی استفاده می کنند اما کدام یک از این مراکز قابلیت پرورش یک رتبه برتری را دارد؟ با کنکور آنلاین همراه باشید.

برهه حساس کنکور

همانطور که میدانید نظام آموزشی کشور چه درست و یا چه به غلط دانش آموزان را به مرحله ای از زندگی خود می رساند که باید در همان برهه تصمیمشان را برای آینده خود بگیرند. بسیاری از ما این برهه حساس را چه موفق و چه ناموفق از نظر خودمان گذرانده ایم و به خوبی با استرس ها و چالش های این دوره زمانی آشنا هستیم. برای اینکه شما بتوانید یک امتحان خوب در سطح بالا را در زمان کنکور داشته باشید، معیار ها و مسائل بسیاری را باید رعایت کنید که یکی از آن ها مراکز آموزشی استاندارد با اساتید خوب است. بهترین مراکز کنکور تبریز می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

کنکور غول بی شاخ و دم نیست!

شاید در اول مقاله کنکور را به عنوان غولی بی شاخ و دم معرفی کردیم اما در این قسمت می خواهیم به شما ثابت کنیم که کنکور نه غول است و نه تعیین کننده آینده ما. دانش آموزان باید کنکور را تنها به عنوان آزمونی در نظر بگیرند که بعد از 12 سال درس، قرار است پاس کنند. آزمونی که تنها و تنها 4 ساعت است و قرار نیست آینده شما را تضمین کند، اما نباید این آزمون را دست کم گرفت. کنکور برای بسیاری از افراد سرنوشت ساز است و آینده آنان را تحت تاثیر قرار می دهد پس اگر دانش آموز هستید و در شرف کنکور دادن هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این موضوع را جدی بگیرید. بهترین مراکز کنکور تبریز را بشناسید و ثبت نام کنید.

بهترین مراکز کنکور تبریز

اگر بخواهیم بهترین مراکز کنکور تبریز را به شما معرفی کنیم باید ابتدا به خروجی های آموزشگاه های شهر اولین ها نگاهی بیندازیم. آموزشگاه ها و مراکزی که تعداد بالایی رتبه برتری داشته اند طبیعتا می توانند به شما و فرزندانتان کمک کنند. از جمله مراکزی که می توانیم به آنها اشاره کنیم عبارت اند از؛

  • موسسه کنکور ماهان تبریز
  • آموزشگاه کنکور نصیر تبریز
  • آموزشگاه کنکور علوی تبریز
  • آموزشگاه کنکور پارسه تبریز
  • کانون فرهنگی قلم چی تبریز

این کانون ها و موسسات در سال های اخیر میزان قابل قبولی از ورودیان دانشگاه های مطرح کشوری را کسب کرده اند و از این جهت می توان به این کانون ها و مراکز اعتماد کرد.

مشاوران تحصیلی

یکی از مهم ترین مراحلی که یک دانش آموز کنکوری باید سپری کند، مرحله مشاوره درست است. اگر دانش آموز بدون هیچگونه شناختی برای مثال شروع به تست زنی کتاب ها و منابع مختلف کند، قطعا در این مسیر به اشتباه افتاده و ممکن است راه را گم کند. یک مشاور با تجربه و سطح بالا میتوان شما را در مسائل مربوط به موفقیت تحصیلی، تست زنی و کنترل استرس راهنمایی کند. مشاور دقیقا می داند که نیاز یک دانش آموز کنکوری چیست و در چه زمان و موقعیت هایی می تواند روحیه خود را حفظ کند. قطعا کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی ایجاد کند، چرا که شما تجاربی که می تواند با گذاشتن یک زمان بالا و پس از آزمون خطا های پی در پی کسب کنید، مشاوران می توانند در چند جلسه همان تجارب را در اختیار شما قرار دهند.

آیا ثبت نام بهترین مراکز کنکور تبریز ضروری است؟

این سوال پیش می آید که آیا این امر ضروری است که شما در بهترین مراکز کنکور تبریز ثبت نام کنید؟ قطعا همه چیز به خود فرد بر می گردد. همه موضوعاتی که پیرامون یک دانش آموز کنکوری وجود دارد به خود شخص بر می گردد، آیا دانش آموز پر تلاش است یا خیر؟ آیا راه تست زنی را بلد است یا خیر؟ آیا می تواند بهره برداری کافی را از خوانده های خود به عمل آور یا خیر؟ بیشتر دانش آموزان معمولا با توجه به شور و شوق آغازین خواندن کنکور، میگویند که من با انگیزه ترین دانش آموز هستم و قطعا می تواند بدون کمک کنکورم را بالا بزنم. در حالی که اکثریت دیده شده که دانش آموزان تابستان را با قدرت آغاز کرده و در نزدیکی های عید روحیه خود را از دست می دهند و با چالش های جدیدی رو به رو می شوند که نشان از بی تجربگی است.

بیشتر بخوانید:

سایت کنکوری

مشاوره کنکور تجربی رایگان در تبریز

قیمت کلاس های کنکوری

بدون شک یکی از معیار های بسیار مهم ما در زمینه کنکور، قیمت کلاس هایی است که فرزندانمان را ثبت نام میکنیم، این نکته قابل تاملی است که باید به آن توجه کنید. به همین خاطر است که می گوییم در فرآیند انتخاب یک مرکز باید دقت بالایی داشته باشیم. بهترین مراکز کنکور تبریز را که معرفی کردیم، معمولا قیمت های معین و خوبی را به دانش آموزان ارائه می دهند که معمولا خانواده ها نیز راضی هستند. اما یادتان که قیمت های بالا همیشه نشان دهنده کیفیت بالای تدریس نیست و مواظب باشید که فرزندان و دانش آموزان کنکوری را با هر مرکز نامطمئنی درگیر نکنید.

اخطار جدی به دانش آموزان سال آخری

اگر دانش آموز سال آخر هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که به هیچ عنوان در چندین کلاس کنکوری ثبت نام نکنید معمولا دیده می شود که دانش آموزان در سال آخر خود را موظف می دانند که حتما کلاس های کنکوری متعددی را ثبت نام کنند و در آن ها شرکت کنند تا رتبه دلخواه را کسب کنند. اما باید بگوییم که تعداد بالای کلاس ها در نمرات شما در ترم های اول و دوم تاثیرگذار خواهند بود. اگر تعداد کلاس ها بالا باشد در طول هفته وقت شما الکی در رفت و آمد های کلاس های کنکوری هدر خواهد رفت و شاید نتوانید نتیجه مطلوب را به دست آورید.

کنکور، مثل آب خوردن است!

بسیاری از ما دیده ایم که دانش آموزان کنکوری، استرس های بسیاری در مسیر این آزمون متحمل می شوند که این موضوع اصلا درست نیست. شما باید اول به این نکته توجه داشته باشید که سلامتی شما از هر چیزی در این دنیا با ارزش تر است، قطعا کسانی که استرس دارند تنها و تنها به بدن خودشان آسیب می زنند. پس در قدم اول استرس را از خود دور کنید چرا که شما می توانید با یک مطالعه اصولی در طول سال، بهترین نتیجه را کسب کنید. بهترین مراکز کنکور تبریز، تنها و تنها برای این تاسیس شده اند که به شما کمک کنند پس حتما اگر در موضوعات درسی و مشاوره احتیاج به کمک داشتید، بر روی این نوع آموزشگاه ها و مراکز حساب کنید. قطعا اگر روحیه بالا و انگیزه کافی را داشته باشید، بدون هیچ شکی می توانید به آرزو و اهداف قشنگ خود برسید. یادتان باشد شما هیچ چیز از رتبه های برتر کنکور کم ندارید، تنها چیزی که احتیاج دارید، پشت کار است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.