حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 26 March , 2024 ساعت ×
بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران
08 مهر 1401 - 10:41
شناسه : 1205

بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران معتبرترین موسسات کشور هستند. آنها به دلیل استانداردهای بالای آموزشی و پژوهشی خود مشهور هستند. ایران یکی از کشورهایی است که تعداد دانشگاه‌های زیادی دارد، به همین دلیل است که دانستن اینکه کدام دانشگاه‌ها ارزش پذیرش دارند دشوار است. ما لیستی از بهترین دانشگاه های […]

ارسال توسط :
پ
پ

بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران

بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران معتبرترین موسسات کشور هستند. آنها به دلیل استانداردهای بالای آموزشی و پژوهشی خود مشهور هستند.

ایران یکی از کشورهایی است که تعداد دانشگاه‌های زیادی دارد، به همین دلیل است که دانستن اینکه کدام دانشگاه‌ها ارزش پذیرش دارند دشوار است. ما لیستی از بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران که فکر می کنیم ارزش بررسی دارند را تهیه کرده ایم.

بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران آنهایی هستند که در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS رتبه بالایی دارند. آنها طیف گسترده ای از دوره ها را برای کمک به دانش آموزان در توسعه مهارت ها و دانش ارائه می دهند که در آینده شغلی آنها مفید خواهد بود.

بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران معمولاً آنهایی هستند که تعادل خوبی بین کیفیت آموزش و مقرون به صرفه بودن شهریه ارائه می دهند.

یک دانشگاه خوب باید بتواند تحصیلاتی را برای دانشجویان فراهم کند که به آنها در موفقیت شغلی کمک کند. این بدان معناست که آنها باید دارای هیئت علمی واجد شرایط، امکانات پیشرفته و فرصت هایی برای تحقیقات دانشجویی باشند.

بهترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی در تهران نیز باید برای دانشجویانی مقرون به صرفه باشند که آنقدر ثروتمند نیستند که بتوانند هزینه‌های تحصیلی گران قیمت را بپردازند.

دانشگاه های غیرانتفاعی زیادی در تهران وجود دارند که آموزش با کیفیتی را به دانشجویان ارائه می دهند. اما فقط تعداد کمی از آنها وجود دارد که واقعاً ارزش وقت و هزینه شما را دارند.

این لیست کامل نیست اما برخی از بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران را در خود جای داده است.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی سوره

این موسسه آموزش عالی رتبه 14 بین دانشگاه های غیرانتفاعی ایران را در سال 1401 دارد.دانشگاه سوره یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1372 تاسیس شده است. در حال حاضر 2964 دانشجو و 36 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 456 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.دانشگاه سوره صاحب امتیاز و ناشر 2 مجله تخصصی است و تا کنون 2 همایش توسط دانشگاه سوره برگزار شده است.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خاتم

این موسسه آموزش عالی رتبه 18 بین دانشگاه های غیرانتفاعی ایران را در سال 1401 دارد. دانشگاه خاتم یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1375 تاسیس شده است. در حال حاضر 1583 دانشجو و 67 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 589 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است. علاوه بر این تاکنون 147 مقاله معتبر بین المللی نیز از این مرکز استخراج شده است.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ابرار

رتبه 35 کشوری بین دانشگاه های غیرانتفاعی ایران در سال 1401 دارد. دانشگاه ابرار یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 48 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.دانشگاه ابرار صاحب امتیاز و ناشر 0 مجله تخصصی است و تا کنون 2 همایش توسط دانشگاه ابرار برگزار شده است. با بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران همراه باشید.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی آل طه

رتبه 45 کشوری در بین دانشگاه های غیر انتفاعی سراسر کشور دارد. موسسه آموزش عالی آل طه یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1373 تاسیس شده است. در حال حاضر 2300 دانشجو و 200 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 234 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.موسسه آموزش عالی آل طه صاحب امتیاز و ناشر 0 مجله تخصصی است و تا کنون 12 همایش توسط موسسه آموزش عالی آل طه برگزار شده است. علاوه بر این تاکنون 21 مقاله معتبر بین المللی نیز از این مرکز استخراج شده است. اطلاعات و آمار دقیقتر از موسسه آموزش عالی آل طه را می توانید در زیر مشاهده نمایید.در سال 1401 پژوهشگران موسسه آموزش عالی آل طه بیشترین مقالات خود را با کلیدواژه های «حوضه آبریز ارس» و «ماهواره GPM» منتشر نموده اند.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی ایرانیان (مجازی)

این دانشگاه مجازی است. رتبه 73 در بین دانشگاه های غیرانتفاعی ایران در سال 1401 را کسب کرده است.موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 117 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان صاحب امتیاز و ناشر 0 مجله تخصصی است و تا کنون 3 همایش توسط موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان برگزار شده است.

قبل از اینکه به ادامه معرفی بپردازیم لازم به ذکر است که رتبه بندی ها بر اساس تحقیقات، مقالات علمی، نشریات و همایش ها می باشد. همچنین این رتبه بندی برای سال 1401 معتبر می باشد و با توجه به پیشرفت هایی که دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر کشور دارند، ممکن است هم اکنون که این مقاله را می خوانید رتبه ها متفاوت باشند.

موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی معماری و هنر پارس

این دانشگاه رتبه 92 بین دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر کشور در سال 1401 را دارد. موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس یک موسسه غیرانتفاعی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1392 تاسیس شده است. در حال حاضر 286 دانشجو و 36 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 335 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.

بیشتر بخوانید :

ده دانشگاه برتر ایران

دانشگاه‌های غیرانتفاعی در سال‌های اخیر برای ارائه آموزش باکیفیت به جوانان ایران ایجاد شده‌اند. این دانشگاه ها نه تنها آموزش، بلکه آینده بهتری را برای جوانان فراهم می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که با از بین بردن موانع آموزش عالی سنتی قادر به ارائه آموزش مقرون به صرفه، در دسترس و با کیفیت هستند.

جهت انتخاب یک دانشگاه غیر انتفاعی حتما پیرامون محیط دانشگاهی و اساتید آن دانشگاه تحقیق کنید. این تحقیقات بسیار مهم هستند چرا که قرار است چندین سال دانشجوی آن دانشگاه باشید.

ما در مقالات بعدی تلاش می کنیم دانشگاه های غیرانتفاعی بیشتری را برای شما معرفی کنیم. از اینکه همراه مقاله بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران بودید سپاسگزاریم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.