حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری
08 شهریور 1402 - 7:09
شناسه : 1844

هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری اغلب برای مدیران و افراد رتبه بالا تهیه می‌شود. این هدایا انواع مختلفی دارند و هر کدام از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار هستند. اگر بتوانید هدایای تبلیغاتی لاکچری برند خود را درست انتخاب کنید، قطعا اصالت برند و ارزشمندی برند خود را به رخ خواهید […]

ارسال توسط :
پ
پ

هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری

هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری اغلب برای مدیران و افراد رتبه بالا تهیه می‌شود. این هدایا انواع مختلفی دارند و هر کدام از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار هستند. اگر بتوانید هدایای تبلیغاتی لاکچری برند خود را درست انتخاب کنید، قطعا اصالت برند و ارزشمندی برند خود را به رخ خواهید کشید.

لازمه انتخاب صحیح هدایای لوکس و کاربردی، شناخت تمامی ویژگی‌هایی است که این هدایا دارند. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها از چنین هدایایی برای القای حس خوب به مشتری و جذب آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگرچه هزینه‌های خرید هدایای تبلیغاتی لاکچری کمی بیشتر است اما تاثیری شگرف بر رشد و توسعه برند شما دارند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی ویژگی، مزایا و قیمت چنین هدایایی بپردازیم.

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری

تنوع و تعدد هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری باعث شده است که دل نگرانی از بابت انتخاب بهترین هدیه نداشته باشید. برخی از مهم‌ترین هدایایی که شما می‌توانید به عزیزان خود و افراد مهم برند خود بدهید، عبارتند از:

  • تابلوهای نفیس
  • فرش‌ها و تابلوهای دستباف
  • صنایع دستی
  • ست هدایای مدیریتی چوبی و چرمی
  • کیف پول‌های فاخر
  • گیفت‌های مدیریتی
  • هدایای دیجیتال
  • کتاب ( بهتر است کتاب‌ها مرتبط با حیطه کاری فردی باشند که قرار است هدیه را دریافت کند)
  • جعبه‌های پذیرایی
  • ظروف معرق کاری شده، خاتم کاری شده و نقره کاری

002211 - هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری

حال که دانستید اهمیت تهیه هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری چقدر است، ممکن است بپرسید که این هدایا چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم هدایای لاکچری اشاره کرده‌ایم:

  1. زیبایی و‌ جذابیت: اولین و مهم‌ترین ویژگی هدیه‌های تبلیغاتی لوکس، زیبایی و‌ جذابیت آن‌ها است. گاهی ممکن است چنین هدایایی به قدری لوکس و زیبا طراحی شوند که مخاطب اصلا دلش نخواهد که آن را دور بیندازید. برای مناسبت‌های خاص مثل روز پزشک انتخاب لوکس‌ترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک اهمیت زیادی دارد.
  2. گران قیمت بودن: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هدیه‌های لوکس و لاکچری دارند، قیمت بالای آن‌ها است. این هدایا با سایر هدایای معمولی تفاوت‌های زیادی دارند. پس طبیعی است که قیمت آن‌ها نیز با خیلی هدیه تبلیغاتی دیگر متفاوت باشد.
  3. کاربردی بودن: هدایایی که برای تبلیغات انتخاب می‌شوند، باید علاوه بر زیبا بودن کاربردی هم باشند. به گونه‌ای که یک فرد در تمامی لحظات خود این هدیه چرا مورد استفاده قرار دهد. این به دیده شدن برند شما کمک می‌کند‌. بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای ایجاد روابطی مستحکم و سودآور با سایر شرکت‌ها و افراد، از هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری استفاده می‌کنند.
  4. متناسب با موقعیت افراد: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که چنین هدایایی دارند، متناسب بودن آن‌ها با موقعیت افراد و اشخاص است. مسلما هدیه‌ای که به یک مدیر اهدا می‌شود با هدیه‌ای که یک کارمند دارد، زمین تا آسمان متفاوت است.
  5. مزین شده به برند: امروزه تمامی هدایای لاکچری و زیبا را به نام برند و لوگوی یک سازمان، یک شرکت و یک اداره مزین می‌کنند. این هدایا بسیار باکیفیت طراحی می‌شوند و در عین حال می‌توانند کسب و کار شما را به یک شخص خاص معرفی کنند. پس اهمیت زیادی دارند.

مزایای تهیه هدایای کاربردی و لاکچری

یک هدیه تبلیغاتی اگر به درستی انتخاب شود، می‌تواند با یک تیر چند نشان بزند! توسعه کسب و کار، ایجاد حسی خوب در مشتریان یک برند و رشد برند از جمله مهم‌ترین تاثیرات این هدایا درون یک کسب و کار خاص است. این هدایا می‌توانند مزایای زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد:

  • به کمک این هدایا می‌توانید نام برند خود را در ذهن افرادی که برایتان مهم هستند، ماندگار کنید. این هدایا به شناخت بهتر و بیشتر برند شما کمک زیادی خواهند کرد.
  • همیشه هدیه دادن راهی برای ایجاد حس مثبت در دیگران است. با ارائه چنین هدایایی می‌توانید ارزشمند بودن سایرین را برای برند خود به آن‌ها بفهمانید.‌ این است که هدایای تبلیغاتی را ضامن حس وفاداری مشتریان می‌دانند.
  • هدایای تبلیغاتی لوکس به نسبت تاثیراتی که ایجاد می‌کنند، هزینه‌های چندانی ندارند. یعنی بازدهی آن‌ها نسبت به هزینه‌های اولیه بسیار بیشتر است. به همین دلیل هر برندی که قصد پیشرفت دارد، باید قسمتی از کار خود را به تهیه هدیه تبلیغاتی لاکچری اختصاص دهد.

885522 - هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری

قیمت هدایای لاکچری و کاربردی

شایان ذکر است که قیمت تمامی هدایایی که برای تبلیغات مناسب هستند، یکسان نیست. برخی از هدایا به صورت پک به فروش می‌رسند ‌و اقلام مختلفی دارند. برخی دیگر از این هدایا ممکن است ساده و ‌معمولی باشند اما تزئینات زیبایی داشته باشند.

همین تفاوت‌ها عاملی برای تفاوت در قیمت این هدایا شده است. افزون بر آن، میزان کیفیتی که شما برای خرید چنین هدایایی در نظر دارید نیز بسیار مهم است. هدایای باکیفیت کمی گران‌تر از سایر هدایا به فروش می‌رسند.

عامل مهم دیگری که در قیمت گذاری انو‌اع هدیه‌های تبلیغاتی اثر گذار است، تعداد آن‌ها است. با خرید هدایا در تعداد بالا و به صورت عمده می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید. در کل این را بدانید که هر چقدر که هزینه برای خرید هدیه تبلیغاتی صرف کنید، همانقدر هم موفق به رونق دادن برند خود خواهید شد.‌

به این فکر کنید که اگر یک هدیه از هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری باعث پیوند خوردن شما با یک شرکت بزرگ بشود، که اتفاقی می‌افتد؟! پس فارغ از قیمت همیشه به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی باشید.

خرید هدایای تبلیغاتی کاربردی و مدرن

اما اصلی‌ترین قسمت در تهیه هدایای تبلیغاتی کاربردی و لاکچری، بخش خرید است. این که از کجا بهترین هدایا را خریداری کنیم؟ در حال حاضر فروشگاه‌ها و وب سایت‌های زیادی برای فروش انواع هدیه‌های تبلیغاتی وجود دارند اما همه آن‌ها قابل اعتماد نیستند.

فروشگاه حس هفتم از جمله وب سایت‌ها و فروشگاه‌های برتر در این حوزه است که می‌تواند هدایایی مزین شده و فاخر را به عنوان هدیه تبلیغاتی لاکچری در اختیارتان بگذارد. هدایای این مجموعه افزون بر این که کیفیت فوق العاده‌ای دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار شده‌اند.

همین ویژگی است که حس هفتم را نسبت به سایر مراکز فروش هدیه تبلیغاتی بهتر جلوه می‌دهد. شما می‌توانید سفارشات خود را تنها با چند کلیک و پس از ورود به وب سایت حس هفتم ثبت کنید.

همچنین در این وب سایت نمونه‌های کار شده هدایای لاکچری وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را ببینید. در کل اگر به دنبال فروشگاهی قابل اعتماد برای خرید این هدایا هستید، فروشگاه حس هفتم بهترین انتخاب برای شما است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.