حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 17 March , 2024 ساعت ×
معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران
07 خرداد 1402 - 6:36
شناسه : 1739

معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران تابحال شده با دیدن مجلات لباس یا کت واک ها به ذوق بیایید یا با دیدن ویترین مغازه درباره مدل لباسا نظری متفاوت داشته باشید؟ بهتره بپرسم شما لباس رو دوست دارید؟ حتما همینطوره بخصوص خانم ها که عاشق لباسن، شده تو ذهنتون لباس خاصی رو در نظر داشته باشید […]

ارسال توسط :
پ
پ

معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران

تابحال شده با دیدن مجلات لباس یا کت واک ها به ذوق بیایید یا با دیدن ویترین مغازه درباره مدل لباسا نظری متفاوت داشته باشید؟ بهتره بپرسم شما لباس رو دوست دارید؟ حتما همینطوره بخصوص خانم ها که عاشق لباسن، شده تو ذهنتون لباس خاصی رو در نظر داشته باشید ولی نتونید اون رو برای خیاط یا دوستتون توضیح بدید یا بکشید؟ اگه این همه ذوق و علاقه و حس خلاقیت و ابتکار درباره لباس و طرح لباس دارید بهتون پیشنهاد می کنم یه دوره آموزش طراحی لباس بگذرونید ولی نه تو هر آموزشگاهی، باید تو معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران ثبت نام کنید و آموزش ببینید؛ البته بعضی از همون دبیرستان وارد این حرفه ی هنری می شن و بعد هم تو دانشگاه می تونن تا فوق لیسانس این رشته رو ادامه بدن اما قبولی تو دانشگاه برای همه میسر نیست و این رشته تحصیلی یا دوره آموزشی جوریه که می تونه کنار رشته ی دیگه ای که دارید هم گذرونده بشه چون هنری و دلیه و همین دوره آموزشی هنری و دلی می تونه خیلی هم درآمدزا باشه اگر بخواهید توش تمام تلاشتون و سعیتون رو برای بهترین طراح لباس شدن تو یه آموزشگاه معتبر طراحی لباس بکنید؛ ناگفته نمونه دوره طراحی لباس یه دوره مکمل داره که پیشنهاد می کنم در کنار طراحی لباس، دوره آموزشی خیاطی رو هم بگذرونید تا بتونید هر اونچه طرح می زنید رو اجرایی هم بکنید.

1 - معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران

می خوام یه آموزشگاه طراحی لباس و خیاطی بهتون معرفی کنم که معتبرترین و بهترین تو تهران و کرج و ایرانه، اسمش هم آکادمی هنر پارس هستش، این آموزشگاه تو بهترین لوکیشن در تهران و هم کرج با بهترین دسترسی در مرکز شهر نزدیک میدون انقلاب واقع شده و با مترو وBRT و تاکسی می تونید خیلی راحت برای آموزش به اونجا برید؛ آکادمی هنر پارس تو دوره آموزشی طراحی لباس دارای سرفصل های کامل و متنوعیه که تو انتهای دوره و بعد از گذشتن دو تا سه ماه از شما حتی اگر پیش زمینه ای از طراحی نداشته باشید و حتی نتونید یه خط هم رسم کنید یه طراح لباس عالی و موفق با ذهنی باز و آماده ی ورود به بازار کار می سازه، در ادامه از سرفصل های دوره آموزشی طراحی لباس آکادمی هنر پارس خواهیم گفت. سرفصل های این دوره از آموزشگاه معتبر طراحی لباس شامل موارد زیره:

-مبانی ترسیم انواع خطوط، احجام و سایه روشن اونها که سرفصل خیلی مهمیه چون شما کلا با انواع خطوط افقی، عمودی، منحنی ها و غیره تو طرح یه لباس سرو کار دارید.

-اصول طراحی مانکن هندسی با اندازه های استاندارد جهانی

-طراحی مانکن از جهات مختلف (نیم رخ، سه رخ، تمام رخ) شما برای نشون دادن لباسی که تو ذهنتونه باید همه جهات یک فیگور رو بتونید طراحی کنید.

-طراحی مانکن های حرکتی، بعد ازینکه تونستید یاد بگیرید یه مانکن صاف و ساده بکشید باید بهش حرکت بدید، دست و پاها و قسمت میانی بدن اما حواستون باشه مانکن با حرکت های غیرعادی جایز نیست چون ممکنه جلوی نشون دادن طرح لباس رو بگیره چون هدف از یادگیری و کشیدن مانکن نشون دادن لباس به همراه برش ها و یقه و مدل آستین و غیره هستش نه خود فیگور.

-طراحی مو، چهره و اجزای چهره که مانکنتون بی سرو صورت و مو نمونه و به زیبایی کارتون اضافه کنه، شاید یککم سخت باشه اما یادگیری مرحله به مرحله اون خیلی جذابه.

-طراحی دست و پا و کفش که جزو واجبات یه مانکنه، شما باید بتونید انگشتای یه دست رو در حالی یه کیف گرفته بکشید یا شاید کلاهش رو رو سرش نگه داشته! پس باید با انگشتان خودتون تمرین کنید و اون رو از زوایای مختلف بکشید، همچنین انگشتان پا اگر لباستون ساحلی باشه می تونه با پاهای برهنه طراحی شه اونوقته که انگشتای پا و رسم اونا مهم میشه که اصلا به سختی انگشتای دست نیست، درباره کفش چون قراره هر نوع لباسی رو طراحی کنید اعم از لباس مجلسی، لباس ورزشی، کژوال، لباس فرم، لباس مهمونی و غیره و هرکدوم ازین لباس ها یه مدل کفش می خواد یکی پاشنه بلند، یکی صندل، یکی کتونی و خیلی مدل های دیگه که می تونید از رو عکس های موجود و تو جهات مختلف اونا رو بکشید و تمرین کنید.

2 - معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران

-چین و چروک ها روی لباس به مانکن شما حجم می دن و جون می بخشن و همچنین می تونن تو نشون دادن گشادی و تنگی لباس بهتون کمک کنن.

-طراحی انواع دامن و مدل های خلاقانه که شامل آموزش یه سری دامن پایه میشه مثل دامن راسته، فون، پلیسه، پیلی دار، کلوش و غیره که بعد از یادگیری اونها باید بتونید از تلفیقشون طرح های جدید بزنید.

-طراحی انواع شلوار و مدل های خلاقانه که توش شلوارهای پایه مثل راسته، دمپا، اسلیم رو یاد می گیرید و بعد باید خلاقانه طرح بزنید.

-طراحی انواع بلوز و شومیز و مدل های خلاقانه

-طراحی انواع پیراهن و مدل های خلاقانه

-طراحی انواع مانتو و مدل های خلاقانه

-طراحی انواع لباس ورزشی و مدل های خلاقانه

-طراحی لباس فرم بر اساس لوگو که کمی با گرافیگ گره می خوره و خط و رنگ نمود بیشتری پیدا می کنن.

-کانسپت و ترکیب بندی در طراحی لباس که یه قضیه خیلی جالبه و حسابی باید براش فسفر بسوزونید و ابتکار و خلاقیت به خرج بدید.

-آشنایی با چرخه رنگ و تونالیته های رنگی، تو این قسمت با انواع تکنیک های رنگ آمیزی مثل مارکر، مداد رنگی، آبرنگ و غیره و انواع رنگ های متضاد و اصلی و مکمل آشنا می شید.

-رنگ آمیزی بدن، صورت و مو که بسیار جذابه.

جنسیت سازی جین، خز بلند و کوتاه، بافتنی و کرکی، چرم و ورنی، پوست (ماری، پلنگی)، مخمل، لمه و پولک، ساتن، تور و حریر و غیره

-پارچه های طرح دار (چهارخونه، گلدار، راه راه) این پارچه ها و طرحشون وقتی مهم می شن که تو بدن مانکن باید طراحی بشن چون چین و چروک لباس می تونه فرمشون رو عوض کنه و سرفصلیه که نیاز به دیدن و تمرین زیاد برای واقعی تر نشون دادنه.

-طراحی اکسسوری هم به کارتون جلا میده و اون رو از سادگی در میاره البته اونقدر نباید روش کار بشه که حواس بیننده رو از موضوع اصلی که طرح لباسه پرت کنه مثل کلاه، چتر، کیف، گل و خیلی چیزای دیگه.

3 - معتبرترین آموزشگاه طراحی لباس ایران

خوب این سرفصل های یه آموزشگاه معتبر طراحی لباس بود که تو کلاس خصوصی 1 یا 2 نفره با بهترین مدرس و با بهترین مبلغ و حتی شرایط پرداخت اقساطی و انتخاب روز و ساعت با نظر خودتون بهتون یاد داده میشه و انتهای دوره هم مدرک بین المللی دو زبانه ترجمه شده زیر نظر وزارت ارشاد و خانه مد و لباس و آکادمی پارس قابل قبول در همه کشورها اعطا میشه که داخل خود ایران هم می تونید باهاش مزون بزنید یا تو یه شرکت پوشاک استخدام بشید یا حتی بشید یه مدرس طراحی لباس! با تمام این توضیحات توصیه می کنم سایت رسمی آکادمی پارس رو مطالعه کنید و از ویژگی هاش مثل خدمات رایگان 5 ساله کارت پشتیبانی که شامل کلاسای رفع اشکال نامحدود و تور بازدید از کارخونه و مشاوره کسب و کار و غیره میشه آگاه بشید، پس گوشی رو وردار و با مشاورین متخصص آکادمی پارس برای رزرو و ثبت نام صحبت کن تا زودتر دوره جذابتو شروع کنی.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.