حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 27 March , 2024 ساعت ×
فرآیند استخراج بیت کوین
26 شهریور 1401 - 14:58
شناسه : 1197

فرآیند استخراج بیت کوین بیت کوین یک ارز دیجیتال است که توسط بسیاری از افراد به عنوان راهی برای تراکنش با یکدیگر بدون عبور از شخص ثالث استفاده شده است. در این بخش از کنکور آنلاین، به بررسی فرآیند استخراج بیت کوین می پردازیم. مقدمه ای بر بیت کوین اولین دستگاه بیت کوین در سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرآیند استخراج بیت کوین

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که توسط بسیاری از افراد به عنوان راهی برای تراکنش با یکدیگر بدون عبور از شخص ثالث استفاده شده است. در این بخش از کنکور آنلاین، به بررسی فرآیند استخراج بیت کوین می پردازیم.

مقدمه ای بر بیت کوین

اولین دستگاه بیت کوین در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ساخته شد که آن را به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی طراحی کرد. تراکنش های بیت کوین مستقیماً از فردی به فرد دیگر و بدون نیاز به هیچ واسطه ای انجام می شود. ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین به این معنی است که هیچ بانک یا شرکتی وجود ندارد که ارز را کنترل کند و می توان از آن در هر کجای دنیا استفاده کرد.

دستگاه بیت کوین

خرید دستگاه بیت کوین آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست. انواع مختلفی از دستگاه های بیت کوین وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید.

اولین نوع دستگاه، کیف پول کاغذی است. این نوع کیف پول کلید خصوصی شما را روی یک تکه کاغذ ذخیره می کند و اغلب برای ذخیره سازی طولانی مدت استفاده می شود. نوع دوم دستگاه کیف پول سخت افزاری است. این دستگاه کلید خصوصی شما را در یک دستگاه سخت افزاری مانند درایو USB ذخیره می کند و می تواند برای ذخیره بیت کوین برای ذخیره سازی کوتاه مدت یا بلند مدت استفاده شود. نوع سوم دستگاه، کیف پول نرم افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را در نرم افزار ذخیره می کند و معمولاً امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های تحت وب اما کمتر از کیف پول های سخت افزاری ارائه می دهد زیرا هنوز برای دسترسی به داده های بلاک چین و ارسال تراکنش ها نیاز به اتصال به اینترنت دارد. نوع چهارم دستگاه های بیت کوین کیف پول های وب هستند که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند.

اولین قدم

اولین قدم این است که یک کیف پول رمزنگاری شده پیدا کنید. کیف پول ارز دیجیتال می تواند یک وب سایت، برنامه یا دستگاه سخت افزاری باشد.

کیف پول های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما مهم است که مطمئن شوید کیف پولی که انتخاب می کنید می تواند نوع ارز مورد نظرتان را ذخیره کند. به عنوان مثال: اگر می خواهید بیت کوین را ذخیره کنید، مطمئن شوید که کیف پول شما می تواند بیت کوین را ذخیره کند.

فرآیند استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین فرآیند افزودن سوابق تراکنش ها به دفتر کل تراکنش های گذشته بیت کوین است. این دفتر کل تراکنش های گذشته بلاک چین نامیده می شود. بلاک چین برای تأیید انجام تراکنش‌ها با بقیه شبکه عمل می‌کند.

فرآیند استخراج بیت کوین شامل جمع آوری تراکنش های اخیر در بلوک ها و تلاش برای حل یک معمای سخت محاسباتی است. شرکت‌کننده‌ای که ابتدا معما را حل می‌کند، می‌تواند بلوک بعدی را روی بلاک چین قرار دهد و پاداش‌ها را مطالبه کند.

پاداش‌هایی که به استخراج انگیزه می‌دهند، هم کارمزد تراکنش‌های مرتبط با تراکنش‌های جمع‌آوری‌شده در بلوک و هم بیت‌کوین تازه منتشر شده است. ماینر همچنین می تواند پاداش خود را با هر ارز یا ارز دیجیتال دیگری که بخواهد مبادله کند.

ماشین‌های استخراج بیت‌کوین بسیار گران هستند، بنابراین مهم است که قبل از خرید، بدانید که در حال ورود به آن هستید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.