حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه قبولی (نوبت دوم)
26 خرداد 1402 - 16:44
شناسه : 1753

آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه قبولی (نوبت دوم) موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، برگزارکننده کلاس‌های قبولی ارشد و دکتری، سامانه یکپارچه قبولی را راه‌اندازی نموده است که علاقه‌مندان به شرکت در آزمون ارشد و دکتری 1403 می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در این سامانه، مسیر قبولی را از لحظه تصمیم‌گیری تا رسیدن به رتبه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه قبولی (نوبت دوم)

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، برگزارکننده کلاس‌های قبولی ارشد و دکتری، سامانه یکپارچه قبولی را راه‌اندازی نموده است که علاقه‌مندان به شرکت در آزمون ارشد و دکتری 1403 می‌توانند با ثبت‌نام رایگان در این سامانه، مسیر قبولی را از لحظه تصمیم‌گیری تا رسیدن به رتبه و قبولی در آزمون ارشد و دکتری، به صورت یکپارچه و مطمئن طی کنند.

نوبت اول سامانه یکپارچه قبولی، در اردیبهشت ماه برگزار شد، و اکنون آخرین مهلت ثبت نام در نوبت دوم این سامانه است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از شرایط ویژه و رایگان این سامانه یکپارچه تا پیش از تکمیل ظرفیت و تا قبل از 31 خرداد، از طریق صفحه این سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

یکپارچه قبولی - آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه قبولی (نوبت دوم)

سامانه یکپارچه قبولی به همت موسسه آموزش عالی آزاد ماهان با بیش از 27 سال تجربه، طراحی و راه‌اندازی شده است. ماهان با آمار شگفت‌انگیز بیش از 93% قبولی در سالیان گذشته آزمون‌های ارشد و دکتری، این‌بار برای نخستین بار یک سامانه یکپارچه طراحی نموده است، که تمامی نیازمندی‌های یک داوطلب برای قبولی را درون خود جای داده است. نکته قابل توجه در این میان، شخصی سازی تمامی سرویسها در این سامانه برای داوطلبان است به این معنا که برای هر فرد حاضر در سامانه، یک نسخه اختصاصی قبولی متناسب با نیازمندی های او طراحی میشود. به عبارتی برنامه‌ریزی برای فردی که رتبه 1 را هدفگذاری نموده است، با فردی که به دنبال رسیدن به قبولی و حضور در دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری است، کاملاً متفاوت است و تفاوتی نمی‌کند سطح تحصیلی شما چگونه باشد، سامانه یکپارچه قبولی برای همه افراد راه‌حل اختصاصی خودشان را دارد.

.jpg - آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه یکپارچه قبولی (نوبت دوم)

عزیزانی که به دلیل استقبال بالای داوطلبان نتوانستند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند میتوانند برای سامانه یکپارچه قبولی ارشد عدد 9 و برای سامانه یکپارچه قبولی دکتری عدد 7 را به 0218506 پیامک کنند.

ثبت نام در سامانه یکپارچه قبولی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.