حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
بهترین یخچال صنعتی ایرانی
15 تیر 1402 - 13:19
شناسه : 1775

بهترین یخچال صنعتی ایرانی یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی، یخچال صنعتی و ویترینی است که با کمک آن می‌توان تازگی مواد غذایی را حفظ کرد. یخچال صنعتی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود تا هر کسب و کار بسته به نیاز و حجم مواد غذایی، بهترین گزینه را انتخاب کند. از آنجایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

بهترین یخچال صنعتی ایرانی

یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی، یخچال صنعتی و ویترینی است که با کمک آن می‌توان تازگی مواد غذایی را حفظ کرد. یخچال صنعتی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود تا هر کسب و کار بسته به نیاز و حجم مواد غذایی، بهترین گزینه را انتخاب کند. از آنجایی که یخچال صنعتی معمولا دستگاهی گران قیمت است، پیش از خرید باید تحقیقات کاملی انجام دهید تا بعدا از عملکرد آن نهایت رضایت را داشته باشند.

یخچال‌های صنعتی ایرانی به نسبت مدل‌های خارجی قیمت بهتری داشته و به دلیل گارانتی، تعمیر یا تعویض قطعات آن‌ها راحت‌تر انجام می‌گیرد.

 در این مقاله به معرفی بهترین برندهای تولید کننده یخچال صنعتی ایرانی خواهیم پرداخت.

  • صنایع برودتی داموس: یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال‌های صنعتی، برند داموس است که پیش از 20 سال پیش تاسیس شد. برادران عباسی در ابتدای راه تمام تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید یخچال صنعتی گذاشتند و به مرور زمان و با کسب دانش بیشتر، دامنه تولید محصولات خود را افزایش دادند.

0022 - بهترین یخچال صنعتی ایرانی

  • تجهيزات فروشگاهي رادسرما: برند رادسرما در سال 1370 شروع به کار کرد و محصولات مختلفی نظیر یخچال صنعتی، یخچال فروشگاهی، فریزر فروشگاهی، سبد خرید، قفسه فروشگاهی و … روانه بازار کرده است. یخچال‌های صنعتی برند رادسرما با قیمت مناسب در دسترس بوده و می‌توان انتظار عملکرد خوبی را از آن‌ها داشت.
  • صنایع برودتی آیسان: آیسان یکی از خوش نام‌ترین برندهای تولدی کننده صنایع برودتی نظیر یخچال صنعتی است که از سال 1376 در این راه قدم گذاشته است. از سال 1385 آیسان تمرکز بیشتری به تولید تجهیزات مورد نیاز هتل و رستوران‌ها اختصاص داد و در این زمینه موفق عمل کرد. آیسان برای تولید یخچال‌های صنعتی از کادری مجرب و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند تا مطمئن باشند محصولات با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • الکترواستیل: یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید یخچال، الکترواستیل است که فعالیت آن از 50 سال پیش آغاز شده است. در کارخانه الکترواستیل انواع یخچال، فریز، یخچال‌های صنعتی، فریزرهای صنعتی و … تولید می‌شود که همه آن‌ها کیفیت بسیار بالایی داشته و بسته به قیمت، کارایی خوبی هم دارند.
  • شرکت زاگرس: اگر به دنبال خرید یخچال صنعتی ایرانی و با کیفیت هستید، محصولات تولید شده از برند زاگرس می‌توانند انتخاب مطمئنی برای شما باشند. شرکت زاگرس فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و در ابتدا تمام تمرکز خود را به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی صنعتی اختصاص داده بود. شرکت زاگرس انواع یخچال صنعتی، یخچال صنعتی و یخچال ایستاده را در مدل‌های دیفراست و نوفراست تولید می‌کند. یخچال‌های صنعتی شرکت زاگرس کیفیت مواد غذایی را حفظ کرده و ظرفیت بالایی دارند. مدل‌های متنوع تولید شده زاگرس به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد بسته به نیاز کسب و کار خود، بین مدل‌های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند.

0033 - بهترین یخچال صنعتی ایرانی

چنانچه برای خرید یخچال صنعتی ایرانی برند زاگرس نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس گرفته تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد. یخچال‌های صنعتی برند زاگرس طول عمر بالایی داشته و نیاز کسب و کارهای مرتبط با مواد غذایی را پوشش می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.