حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بهترین دوره وردپرس تبریز
09 تیر 1401 - 7:54
شناسه : 1114

نگاهی به بهترین دوره وردپرس تبریز قطعا طراحی سایت شرکتی و وردپرسی، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه هاست. دوره وردپرس در اینترنت به وفور هست ولی سوال اساسی اینجاست که چقدر مفیده؟ گیرم وردپرس یاد گرفتم، بعدش چی؟ چطور پروژه میگیرید؟ چطور تحلیل داده می کنید و متوجه میشید بازار به […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگاهی به بهترین دوره وردپرس تبریز

قطعا طراحی سایت شرکتی و وردپرسی، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه هاست. دوره وردپرس در اینترنت به وفور هست ولی سوال اساسی اینجاست که چقدر مفیده؟ گیرم وردپرس یاد گرفتم، بعدش چی؟ چطور پروژه میگیرید؟ چطور تحلیل داده می کنید و متوجه میشید بازار به چی نیاز داره و چی زیاد جستجو میشه؟ با کنکور آنلاین همراه باشید تا بهترین دوره وردپرس تبریز رو برای شما معرفی کنم.

وردپرس تبریز - بهترین دوره وردپرس تبریز

بهترین دوره وردپرس ، تنها وردپرس نیست!

بله درست خواندید، اگر به دنبال بهترین هستید، باید بدانید که فقط دوره وردپرس نیست که شما را موفق می کند. بگذارید مثالی بزنم، شما طراحی سایت کردید، یک سایت بالا آوردید، خب؟ بعدش چه؟

  • از کجا توجه می شوید که برای مثال چه چیز زیاد سرچ می شود؟
  • کدام شهرها به دنبال چه هستند؟
  • کدام شهرها خدمات  شما و محصولات شما یا کارفرمایانتان را سرچ می کنند؟
  • اصلا چگونه سرچ می کنند؟
  • نقاط ضعف و قوت رقبا در چیست؟

شاید بگویید دانستن این موارد به چه درد ما می خورد؟ به عنوان کسی که سال ها در این عرصه فعالیت داشتم، باید بگویم که همیشه برای ما، مشتری ، مشتری آورده است. وقتی سایتی برای یک شرکت یا کارخانه یا کسب و کار زدیم، به آنها کمک مشاوره ای داده ایم. چرا که اگر سایت این کسب و کارها فعال نباشد، دیده نشود، استراتژی مناسب نداشته باشد، این مشتری عمرا از ما راضی باشد و بخواهد کسی را هم معرفی کند!

متوجه اوضاع هستید؟ یا حتی اگر برای خود و کسب و کار خود سایت میزنید اگر این موارد تحلیلی را ندانید مسیری که میروید اشتباهات زیادی خواهید داشت.

خب چاره چیست و از کجا شروع کنیم؟

دروه ای که معرفی می شود بهترین دوره وردپرس تبریز است. ما ادعا نمی کنیم، در عمل حتی اگر در گوگل هم سرچ کنید برند کنکور آنلاین جز اولین هاست. این دوره، سرفصل های عجیبی دارد. بر اساس نیاز مخاطب و در طول بیش از 50 پروژه که داشتیم متوجه شدیم که نیازها چه هستند و چه دانشی برای رفع آن نیاز است.

سرفصل ها چگونه آغاز می شوند و چگونه پایان می یابند؟

سوال خوبی است. این دوره که معرفی می کنم دوره طراحی سایت وردپرس، سه سرفصل اساسی دارد. به شرح زیر:

  • بخش اول: طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی وردپرس

این بخش ، بخش طراحی سایت است. بخشی که در آن یاد خواهید گرفت صفر تا صد سایت بالا بیاورید. با هاست ها و سرورها آشنا می شوید، با دامنه ها و انواع آن، افزونه های کاربردی و مهم، سایت های فروشگاهی، بلاگ و دسته بندی ها، برگه ها و ابزارک ها، قالب ها و حتی بخشی از کد نویسی برای بهتر کردن گرافیک، افزونه های صفحه ساز و … همه و همه در این بخش آموزش داده می شود.

بعد از اتمام بخش اول، شما یاد خواهید گرفت که صفر تا صد یک سایت وردپرسی را بالا بیاورید. اما همانطور که گفتیم کافی نیست. اصلا کافی نیست.

  • بخش دوم دوره: تحلیل بازار و رقبا

در بخش دوم شما آموزش خواهید دید که بازار خدمات و یا محصولات خود را تحلیل کنید. مردم چگونه سرچ می کنند؟ به دنبال چه هستند؟ کدام شهر ها بیشترین سرچ محصول یا خدمات شما را دارد؟ نقاط ضعف و قدرت رقبا چیست؟

تحلیل های این دوره بسیار بسیار مهم است. چرا که برنامه کاری و استراتژی سایت شما را مشخص می کند.  و شما را برای مرحله سوم آموزش آماده می کند.

  • مرحله سوم : تدوین استراتژی برای سایت

بعد از بالا آوردن سایت و تحلیل هایی که انجام شد وقت آن است که استراتژی محتوایی سایت، گرافیک و … را مشخص کنیم. درباره چه بنویسیم؟ چه کلمات کلیدی داشته باشیم؟ چه کنیم از رقیب جلو بیافتیم؟

بهترین دوره آموزش وردپرس در تبریز

فکر کنم متوجه شدید که این دوره بسیار خاص است. صفر تا صد مسیر را برای شما ترسیم می کند. صرفا وردپرس نیست. تحلیل هایی که شاید مسیر تجارب و بازاریابی یک شرکت را عوض کند. یاد گرفتن همه این موارد کمک می کند تا حرفه ای تر عمل کنید.

پیشنهاد می کنم به لینک زیر سری بزنید . این آغاز ماجراجویی شماست.

01000 100 - بهترین دوره وردپرس تبریز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.