حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گوگل ادز، مناسب کسب و کارها
19 آذر 1401 - 7:26
شناسه : 1525

گوگل ادز، مناسب کسب و کارها در این مقاله سعی می کنیم به یک سوال بسیار مهم و اساسی برای کسب و کارهای قدیمی و حتی نو پا پاسسخ دهیم. سوالی که شاید پاسخ آن سبک فروش و بازاریابی آن را عوض کند. بهترین روش تبلیغ برای کسب و کار شما چیست؟ آیا تبلیغات گوگل […]

ارسال توسط :
پ
پ

گوگل ادز، مناسب کسب و کارها

در این مقاله سعی می کنیم به یک سوال بسیار مهم و اساسی برای کسب و کارهای قدیمی و حتی نو پا پاسسخ دهیم. سوالی که شاید پاسخ آن سبک فروش و بازاریابی آن را عوض کند. بهترین روش تبلیغ برای کسب و کار شما چیست؟ آیا تبلیغات گوگل ادز برای شما مناسب است؟

چرا باید از میان راه های مختلف تبلیغات، تبلیغ گوگل ادز را انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال که بهترین روش تبلیغ برای کسب و کار چیست، با قاطعیت تمام می گوییم که گوگل ادز بسیار مناسب است. برای تمام کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ!

بهانه های زیادی برای عدم استفاده از گوگل ادز شنیده ایم، که باید بگوییم همه این ها بهانه ای بیش نیست. امروزه همه افراد اعم از کوچک و بزرگسال گوگل را می شناسند و از آن برای کارهای خود استفاده می کنند. به راستی چگونه تبلیغات گوگل می تواند موثر باشد؟

دلیل پیشنهاد گوگل ادز به شما چیست؟

بحث مزیت استفاده از یک ابزار همواره مهم بوده است. لذا استفاده از گوگل ادز هم مزایای خاص و منحصر به فرد خود را دارد که باعث می شود ما این مدل تبلیغات را برای شما پیشنهاد کنیم. از جمله مزایای تبلیغات گوگل ادز عبارت است از :

1.تبلیغات گوگل هدفمند است. دقیقا کسانی که به دنبال محصول شما هستند را به سایت شما راهنمایی می کند. بگذارید این مسئله را با یک مثال ساده توضیح دهیم. اگر کسب و کار شما در حوزه ساعت است، می خواهید محصولات خود و ساعت های خود را بفروشید، سایر بسترها و تبلیغات مجازی تضمینی برای بدست آوردن مشتری هدفمند ندارند. مثلا در اینستاگرام چقدر شانس وجود دارد که کاربران و فالورهای شما همین محصول و ساعت را نیاز داشته باشند؟

ولی در تبلیغات گوگل اینگونه نیست. این تبلیغات دقیقا کسانی را پیدا می کند که خرید ساعت را جستجو می کنند. شما در گوگل ادز هزینه ای بابت تبلیغات نمی دهید. بلکه به ازای کاربرانی هزینه پرداخت می کنید که کلمه کلیدی مورد نظر شما و مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کرده باشند.

اگر کسی خرید ساعت را جستجو کند، یعنی به دنبال خرید ساعت است. این شانس شما را برای فروش محصولتان بالا می برد.

2.مسئله مهمی که برای کسب و کارها مهم است، مسئله هزینه تبلیغات است. همانطور که در بالا اشاره شد نمایش تبلیغات در این مدل هیچ هزینه ای ندارد. بلکه هزینه تنها به ازای هر کلیلک بر بروی متن تبلیغی شما محاسبه می گردد. پس شما می توانید در این روش مطمئن شوید که اولا تبلیغ شما توسط مشتری هدفمند دیده شده است، دوما هزینه هر مشاهده توسط مشتری را پرداخت کرده اید.

اما یک نکته بسیار مهم هم وجود دارد. اگر تبلیغات گوگل ادز به خوبی مدیریت نشود، واقعا برای شما دردسرساز شده و تبدیل به ضرر می شود.

لذا بسیار مهم است که تبلیغات گوگل ادز را مدیریت کنید. این کار را به کاردان بسپارید.

3.وقتی شما در تلوزیون، پیج اینستاگرام، یا هر جای دیگری تبلیغ می کنید، آیا آمار و نتایج قابل ملموس و قابل اندازه گیری بدست می آورید؟ مثلا می توانید بفهمید چند نفر تبلیغ شما را دیده اند؟ چند نفر واقعا قصد خرید ساعت را داشته اند؟ قطعا پاسخ منفی است. ولی در تبلیغات گوگل اینگونه نیست. شما در تبلیغات گوگل این امکان را دارید که ببینید چند نفر تبلیغات شما را دیده اند؟ چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند و وارد سایت شده اند؟ حتی گزارشات روزانه و ماهانه نیز دریافت خواهید کرد. که باعث مدیریت بهتر تبلیغ و هدفمندی کامل آن می شود.

جالب است بدانید حتی می توانید در گوگل ادز نرخ بازگشت سرمایه را هم محاسبه کنید. متوجه شدید که این تبلیغ چقدر هدفمند، دقیق و حرفه ای می باشد؟

حتما شما هم می گویید که به جای هزینه کردن، با استفاده از سئو سایت خود را بالا بکشیم. ما پاسخ این سوال را در مقاله(جنگ سئو و گوگل ادز، کدام پیروز است؟ ) پاسخ داده ایم. می توانید با مطالعه این مقاله، پاسخ کاملی را دریافت کنید.

تبلیغات هنر است.

تبلیغات یک هنر است. واقعا هم همینطور است. نیاز به هنر تبلیغات امروز بیش از پیش در جامعه و کسب و کارها احساس می شود. استفاده از تبلیغات گوگل ادز هم هنر است. مدیریت لازم دارد. لازم است کسی در این زمینه متخصص باشد، بتواند تبلیغات گوگل را مدیریت کند، آمارها را تحلیل کرده و بهترین نتیجه را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

محتوا پادشاه است اما چه محتوایی؟

معرفی رشته هنر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.