حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پنج شغل پردرآمد برای خانم ها
12 تیر 1401 - 10:49
شناسه : 1122

نگاهی به پنج شغل پردرآمد برای خانم ها : در این مقاله قصد داریم درباره ی پنج شغل پردرآمد برای خانم ها صحبت کنیم ، اگر شما یک خانم مستقل هستید و علاقمندید به بیشترین درآمد ها در جامعه ی کنونی برسید تا آخر این مقاله ی مفید کنکور آنلاین را همراهی کنید . در […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگاهی به پنج شغل پردرآمد برای خانم ها :

در این مقاله قصد داریم درباره ی پنج شغل پردرآمد برای خانم ها صحبت کنیم ، اگر شما یک خانم مستقل هستید و علاقمندید به بیشترین درآمد ها در جامعه ی کنونی برسید تا آخر این مقاله ی مفید کنکور آنلاین را همراهی کنید .

در مورد شغل های پردرآمد :

از مهم ترین‌ دغدغه های بسیاری از بانوان ایجاد کسب و کاری پردرآمد در جامعه است . بانوان ایرانی در هر زمینه ای که تحصیل کند و تخصص خود را بالا ببرند میتوانند به موفقیت های بز‌رگ برسند اما بعضی وقت ها موقعیت های شغلی خوب و مشاغل پردرآمدی که با آن ها هم خوانی دارد را  باید بشناسند تا راحت تر کسب درآمد کنند . یک شغل آبرومند و پردرآمد برای خانم ها باعث زیاد شدن اعتماد به نفس و بیشتر شدن استقلال مالی تک به تک آن ها می شود . در ادامه قصد دارید به معرفی پنج شغل پردرآمد برای خانم ها به نحو احسنت بپردازیم .

۱_شغل پردرآمد عکاسی :

یکی از شغل های پردرآمد برای بانوان عکاسی می‌باشد ، که خانم ها به راحتی میتوانند در آن حیطه مشغول بکار شوند و درآمد های زیاد کسب کنند . انواع روش های عکاسی عبارتند از:

  • ۱_ عکاسی پرتره توسط بانوان
  • ۲_ عکاسی در آتلیه توسط بانوان
  • ۳_ عکاسی طبیعت
  • ۴_عکاسی تبلیغاتی توسط بانوان
  • ۵_عکاسی معماری
  • ۶_عکاسی کودکان توسط بانوان
  • ۷__عکاسی مد
  • ۸_عکاسی های انتزاعی

اگر افراد نسبت به این شغل علاقمند هستند میتوانند در کلاس های عکاسی ثبت نام کند و با استفاده از یک دوربین حرفه ای و یک لب تاپی که مناسب ادیت کردن عکس ها می‌باشد به راحتی کسب درآمد کنند .

۲_به فروش رساندن غذا و خوراکی های خانگی :

آشپزی بانوان سرزمین ما ایران همیشه فوق العاده و مثال زدنی در تمام دنیاست. اگر افرادی هستند که به هنر آشپزی خود ایمان دارند و میدانند که توان این را دارند که تنها از آشپزی در منزل کسب درآمد کنند ، میتوانند با فروش غذا و خوراکی های خانگی فعالیت خود را آغاز نمایند .

۳_افتتاح سالن های زیبایی :

یکی دیگر از پنج شغل پردرآمد برای خانم ها در هر رده ی سنی ای افتتاح  آرایشگاه و سالن های زیبایی می‌باشد . افراد میتوانند تنها با یادگیری یک سری از تکنیک ها آرایشگری مانند کوتاه کردن و رنگ کردن مو ، کاشت تخصصی ناخن ، میکروبیلدینگ و فیبروز ابرو و تکنیک های دیگر ، به اسانی در تمامی سالن های زیبایی به بیشترین درآمد برسند .

۴_ پرستاری کردن از بیماران و سالمندان :

شغل بعدی ای که جزو پنج شغل پردرآمد برای خانم ها می‌باشد پرستاری از بیماران و سالمندان است و بیشتر بین خانم های جامعه رواج دارد تا آقایان . ورود به حیطه ی پرستاری از طریق رشته ی تجربی است که خانم ها می توانند پس از رد کردن کنکور و دانشگاه خیلی راحت وارد حیطه ی کار بشوند و به درآمد مناسب برسند .

۵_ کار خیاطی :

شغل دیگری که در ایران خانم‌ها بیشتر از آقایان مشغول به ان می‌باشند  هنر خاص خیاطی است . امروزه در جامعه ی ما ، خیاطی یکی از مشاغلی می‌باشد که بانوان میتوانند در منزل خود و یا در کارگاه های دیگران بصورت دسته جمعی مشغول به آن باشند .

بیشتر بخوانید:

گذری بر کسب و کار رزین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.