حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
سفری به جزیره جیجو کره جنوبی
08 فروردین 1402 - 5:10
شناسه : 1447

سفری به جزیره جیجو کره جنوبی در این گفتار قصد داریم سفری به جزیره جیجو کره جنوبی داشته باشیم .اگر علاقمند به مسافرت هستید با کنکور آنلاین همراه باشید . چند کلمه ای در مورد کره جنوبی کشور کره ی جنوبی در جنوب شبه جزیره ی کره واقع شده است . پایتخت آن سئول میباشد […]

ارسال توسط :
پ
پ

سفری به جزیره جیجو کره جنوبی

در این گفتار قصد داریم سفری به جزیره جیجو کره جنوبی داشته باشیم .اگر علاقمند به مسافرت هستید با کنکور آنلاین همراه باشید .

چند کلمه ای در مورد کره جنوبی

کشور کره ی جنوبی در جنوب شبه جزیره ی کره واقع شده است . پایتخت آن سئول میباشد و دارای یک مرز زمینی (خاکی ) با کره ی شمالی است .

پایتخت این کشور یک شهر صنعتی و بروز میباشد و جمعیتی بیش از یازده میلیون نفر دارد که به همین علت بزرگترین شهر کره ی جنوبی محسوب میشود . کره ی جنوبی دارای ۹ استان میباشد که اگر بخواهیم برخی از آن ها را نام ببریم میتوانیم به اینچئون ، دائگو ، گوانجو و غیره اشاره کنیم .

در کشور کره ی جنوبی مردم از نظر اعتقادی به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند :

  • ۱_ افراد بی دین : ۵۶/۲ درصد
  • ۲_ افراد بودایی : ۱۵/۵ درصد
  • ۳_ افراد کاتولیک : ۷/۸ درصد
  • ۴_ افراد پروتستان : ۱۹/۷ درصد

در مورد جزایر کره جنوبی

کشور کره جنوبی هم دارای جاذبه های گردشگری مدرن است هم طبیعت بسیار زیبایی دارد . این کشور دارای سی جزیره میباشد که اصولا این جزایر متعلق به افراد بزرگ و مهم کشور است . با مقاله سفری به جزیره جیجو کره جنوبی همراه باشید.

برخی از جزایر کره ی جنوبی عبارتند از :

۱_ جزیره ی بوگیلدو : این جزیره نسبت به سایر جزایر دورافتاده میباشد و دارای کلبه های بسیار زیبایی است که بر روی آن ها شعر هوایی نوشته شده است .

۲_ جزیره ی ایچئونگدو : معنی اسم این جزیره آب آیینه نما میباشد به این دلیل که اقیانوس واقع در اطراف این جزیره بسیار شفاف است . همه ساله جزیره ی ایچئونگدو میزبان پرنده های نادر میباشد به همین علت جزو جذاب ترین مناطق کره ی جنوبی محسوب میشود .

۳_ جزیره ی جوموندو : جزیره ی جوموندو مکان مناسبی برای ماهیگیری میباشد و دارای سواحل سنگی بسیاری است .

۴_ جزیره ی گوانمیدو : این جزیره سه روستا دارد و این روستا ها دارای جمعیت بیش از سیصد نفر میباشند . سواحل جزیره ی گوانمیدو کم عمق هستند بنابراین این امکان را به گردشگران میدهند تا به راحتی شنا کنند .

۵_ جزیره ی دکدو : جزیره ی دکدو در مرز آبی کره ی جنوبی و ژاپن واقع شده است اما در نهایت متعلق به کشور کره ی جنوبی است . این جزیره همچنین طبیعت بسیار زیبایی دارد .

۶_ جزیره ی بیکیونگدو : این جزیره هم مانند جزیره ی دکدو بسیار زیباست اما یکی از مناطق مهم نظامی کشور کره ی جنوبی محسوب میشود . در ساحل این جزیره  فرودگاه هایی برای پرواز های اضطراری وجود دارد .

۷_ جزیره ی هیوکساندو : نام این جزیره به معنی سیاه و سفید است . جزیره هیوکساندو در زمان های قدیم مکان مناسبی برای تبعید افراد سیاسی بود .

۸_ جزیره ی جیسیمدو : این جزیره از جمله جنگل های شناور در کره ی جنوبی است ، درختان بسیار نادری دارد که سالانه گردشگران بسیار زیادی بخاطر همین درخت ها به این جزیره می آیند .

۹_ جزیره ی اویندو : این جزیره بیشتر به ژاپن نزدیک است تا کره ی جنوبی به همین علت طبیعت آن دست نخورده و بکر باقی مانده است .

۱۰_ جزیره ی سادو : جزیره ی سادو از هفت جزیره ی بهم پیوسته تشکیل شده است و یکی از جاذبه های آن وجود لاک پشت های نادر میباشد .

۱۱_ جزیره ی جیجو : این جزیره در جنوب غربی کره ی جنوبی واقع شده است و آن را به عنوان یک جزیره ی آتشفشانی در کل دنیا میشناسند . در ادامه ی مطالب قصد داریم سفری به جزیره جیجو کره جنوبی داشته باشیم .

۱۲_ جزیره ی پالمیدو : جزیره ی پالمیدو تا سال ۲۰۰۹ میزبان هیچ گردشگر و مسافری نبوده به این علت که یکی از مناطق مهم نظامی بود . سریال پسران فراتر از گل در این جزیره فیلمبرداری شده است .

۱۳_ جزیره ی مارادو : این جزیره در جنوبی ترین قسمت این کشور واقع شده است و پر از غار و صخره های سنگی و ساحلی میباشد .

۱۴_ جزیره ی سئواندو : این جزیره نیز برای ماهیگیری بسیار مناسب است و به دلایلی شهرت افسانه ای در میان مردم دارد .

۱۵_ جزیره ی گانگوادو : جزیره ی گانگوادو جز پنج جزیره ی بزرگ این کشور محسوب میشود و دسترسی بسیار آسانی دارد . اگر بخواهیم یکی از ویژگی های منحصر به فرد این جزیره را نام ببریم میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که دارای سواحل گِلی است .

۱۶_ جزیره ی واندئو : نام این جزیره به معنی لبخند بی پایان می‌باشد . در جزیره ی واندئو افراد زیادی زندگی میکنند . این جزیره هم دارای ساحل است و هم جنگل های بکر زیبا !

۱۷_ جزیره ی اودو : از جزیره ی اودو برای فیلمبرداری صحنه های درام فیلم ها و سریال ها استفاده میشود ، همچنین این جزیره دارای یک باغ گیاه شناسی بزرگ است .

۱۸_ جزیره ی سئونجائدو : این جزیره مکان مناسبی برای اسکی می‌باشد و برای سفر به آن باید از طریق فرودگاه اینچئون اقدام نمود .

4018f571 f4d2 4e88 8a37 263822d405e7 - سفری به جزیره جیجو کره جنوبی

جزیره جیجو

در این قسمت میخواهیم سفری به جزیره جیجو کره جنوبی داشته باشیم . این جزیره از بزرگترین جزایر کشور کره ی جنوبی محسوب میشود که افراد زیادی برای تعطیلات از دور و نزدیک به آنجا سفر میکنند . جزیره جیجو دارای طبیعت سرسبز ، سواحل شنی و سفید ، هتل های ساحلی منحصربفرد ، مزرعه های چای سبز ، آتشفشان های بسیار ، ظروف چای سیاه و غیره می‌باشد و از این نظر سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است و در دنیا شناخته شده می‌باشد . جزیره ی جیجو دارای غار Manjanggul می‌باشد که طول آن 8،928 متر است و از این نظر بلند ترین تونل زیرزمینی در دنیا محسوب میشود ، برای رفتن به این غار یک مسیر سخت و خطرناک یک ساعته را باید پیمود .

برخی از هتل های اقامتی در جزیره ی جیجو

وقتی قصد داریم سفری به جزیره جیجو کره جنوبی داشته باشیم باید با هتل های آن نیز آشنا شویم . این جزیره ی رویایی دارای هتل های بسیار لوکس و پنج ستاره می‌باشد که امکانات بسیار خوبی دارند و از نظر تمیزی و شیک بودن نمره ی کامل را میگیرند .

  • ۱_ هتل شیلا در جیجو (  the shilla jejo )
  • ۲_ هتل لاته در جیجو ( Lotte )
  • ۳_ هتل مایسون گلد در جیجو ( maison glad )
  • ۴_ هتل جیجوکو در جیجو ( jejueco )

از وقتی که سریال های کره ای در ایران محبوبیت پیدا کرده است، تحقیق و بررسی درباره کشور کره جنوبی هم روز به روز بیشتر شده است. به صورتی که بیشتر افرادی که یک سریال از کشور کره می بینینند، درباره بازیگر سریال، درباره کشور و شهرهایی که در سریال بوده جستجو می کنند و افرادی هم به این کشور سفر می کنند. جالب است بدانید که صنعت سریال کره جنوبی یکی از مهم ترین عوامل در جذب گردشگر به این کشور بوده است.

ممنون که با مقاله سفری به جزیره جیجو کره جنوبی با ما همراه بودید. ما در کنکور آنلاین تلاش می کنیم که علاوه بر محتواهای بسیار مفید برای درس و موارد شغلی، محتواهای بسیار جذاب و سرگرم کننده نیز تولید کنیم. در آینده بیشتر از سریال های محبوب کره ای و سفر به کشورهای دیگر برای شما خواهیم نوشت.

بیشتر بخوانید:

سفر به قطر به بهانه جام جهانی 2022

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.