حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
آموزش وردپرس در تبریز
07 تیر 1401 - 13:12
شناسه : 1095

گذری بر آموزش وردپرس در تبریز آموزش تضمینی وردپرس در تبریز. حتما شما هم علاقمند هستید که طراحی سایت آموزش ببینید و کسب درآمد کنید، یا از همه مهم تر، برای کسب و کار خود سایتی بزنید و از مزایای آن بهره مند شوید. اما این همه ماجرا نیست، سایت زدن اول کار است. سایت […]

ارسال توسط :
پ
پ

گذری بر آموزش وردپرس در تبریز

آموزش تضمینی وردپرس در تبریز. حتما شما هم علاقمند هستید که طراحی سایت آموزش ببینید و کسب درآمد کنید، یا از همه مهم تر، برای کسب و کار خود سایتی بزنید و از مزایای آن بهره مند شوید. اما این همه ماجرا نیست، سایت زدن اول کار است. سایت زدن مفید است ولی کافی نیست و نیاز است در کنار آموزش طراحی سایت وردپرس، آموزش های دیگر هم باشد. با آموزش وردپرس در تبریز همراه باشید تا در این مورد مفصلا با شما صحبت کنیم. با کنکور آنلاین همراه باشید.

دنیای ارتباطات و سایت ها

وردپرس تبریز - آموزش وردپرس در تبریز

دنیای امروز، دنیای ارتباطات و اینترنت هست. اگر کسی از این میدان غافل باشد، حجم بزرگی از بازار را از دست داده است. سال ها پیش، کارخانه کفشی بود که تنها به یک شهر می فروخت، وقتی صحبت از سایت شد و قبول کرد که سایتی بالا بیاورد، در کمتر از شش ماه بازار بزرگی از شهرهای بزرگ را بدست آورد. این کار تنها با سایت نبود، در ادامه دقیقا به شما خواهم گفت که چه پروسه ای را طی کردیم تا به این جایگاه برسیم.

قدم اول، طراحی سایت وردپرسی

درست شنیدید، طراحی سایت تنها قدم اول است. بنا به آماری که در دست داریم و همچنین پروژه هایی که دریافت کردیم، هشتاد درصد سایت های بیزینسی و کسب و کارها و حتی استارت آپ ها، وردپرسی است. بیش از 80 درصد کسب و کارهای تبریز، سایت وردپرسی دارند.

این یعنی وردپرس یکی از پرطرفدارترین و مقرون به صرفه ترین راه برای طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت است. اطلاعات جالب دیگری هم وجود دارد.

بنا بر اطلاعاتی که کسب کردیم، از هر صد کسب و کار در تبریز، تنها بیست کسب و کار دارای سایت هستند. این یعنی هشتاد درصد کسب و کارهای تبریز هنوز سایت ندارند و این به معنی این هست که شما با یک بازار بزرگ طرف هستید که می توانید بعد از آموزش وردپرس در تبریز و یادگیری وردپرس،  به سمت این بازار حرکت کنید و پروژه بگیرید.

شما می توانید در دوره آموزش وردپرس در تبریز شرکت کنید و به صورت حرفه ای یاد بگیرید که چطور سایت فروشگاهی و سایت شرکتی راه اندازی کنید. به معنی واقعی، صفر تا صد.

اما واقعیتش این است که تنها سایت بالا آوردن کافی نیست. اصلا کافی نیست. سوال این است : خب؟ بعدش چه؟ بعد از اینکه سایت بالا آوردیم چه کنیم؟ همینطور محتوا تولید کنیم؟ اصلا و ابدا. تازه شروع کار است. آموزش وردپرس ما هم تنها طراحی سایت آموزش نمی دهد. بلکه بعد از آن است که مهم است.

.jpg - آموزش وردپرس در تبریز

قدم دوم، آنالیز بازار و شناسایی رقبا

دست نگه دارید. قبل از هر چیزی نیاز است که آنالیز دقیقی از بازار داشته باشید. یعنی چه؟ یعنی اینکه بدانید در حوزه کسب و کار شما :

  • اولا چه سبکی سرچ می کنند؟
  • دوم چه کلامات و جملاتی سرچ زیادی دارند؟
  • سوم چه کلماتی سرچ دارند ولی رقبا روی آنها کار نکرده اند. (برگ برنده!)
  • در کدام شهرها سرچ زیاد است؟
  • چه سوالاتی از گوگل می پرسند که به شما مربوط می شود؟
  • پنجم کدام محصول و یا خدمات بیشتر از بقیه سرچ می شود؟
  • مردم به دنبال چه هستند؟

پاسخ دقیق این سوالات، نتایج آنالیز شماست. آنالیزی که به شدت در استراتژی و راهبری شما اثر خواهد گذاشت. شاید بپرسید چگونه پاسخ این سوالات را بدست آوریم؟ آیا اصلا می شود بدست آورد؟ در دوره آموزشی که معرفی شده است، کامل، جامع و دقیق به این سوال پاسخ داده شده است. شما به خوبی آنالیز بازار یاد میگیرید.

آیا انالیز بازار کافی است؟ خوب است ولی کافی نیست! باید رقبا را بشناسید، استراتژی رقبا را کشف کنید تا بهتر از آنها عمل کنید.

رقبا کجا لینک داده یا بک لینک گرفتند؟ کجا رپورتاژ دادند؟ چه مقالاتی کار کردند؟ چه سبکی؟نقاط ضعف آنها کجاست؟

در این میدان جنگ، کسی برنده است که اطلاعات مفید و جامعی از بازار و رقبا دارد. بلا شک این مرحله یکی از مهم ترین و اثرگذارترین مراحل شماست. نتایج باید مشهود باشد.

فراموش نکنید که چیزی که قابل اندازه گیری نیست، قابل مدیریت نیست.

نگویید وضعیت رقیب خوب است یا بد است! خوب یا بد یعنی چه؟ این صحبت قابل اندازه گیری نیست. نگویید بازار خدمات من را جستجو می کند. کدام خدمات شما را؟ چقدر؟ چه اندازه ؟ باید عدد دقیق یا حداقل تقریبی باشد که بتوان روی آن حساب کرد. باید قابل اندازه گیری باشد. خوب یا بد، جستجو می کند، متوسط است، همه این کلمات در علم کامپیوتر و خصوصا آنالیزها کلمات سمی هستند که بسیاری از کسب و کارها را به سمت ورشکستگی کشاندند.

ما در دوره آموزش وردپرس در تبریز، فقط آموزش طراحی سایت نمی دهیم. به شما یاد می دهیم که چگونه و چطور این اعداد و ارقام را بدست آورید. تا به راحتی قدم سوم را برداریم.

قدم سوم؟ بله قدم سوم و قدمی مهم و تیر خلاص کار ما

قدم سوم، تدوین استراتژی مناسب برای سایت

خب؟سایت بالا آمد، نتایج تحلیل و آنالیز ها بدست آمد. سوال این است، بعدش چه؟ بعدش چه کار می کنیم؟ اینجاست که مرحله سوم شروع می شود.

بر اساس اطلاعات بدست آمده ، شروع به تدوین استراتژی محتوا، استراتژی حتی تبلیغات می کنیم. در این بخش سوالات اساسی مثل :

  • چگونه تولید محتوا کنیم؟
  • از چه بنویسیم؟
  • کلمات کلیدی چه باشد؟
  • چند کلمه ای بنویسیم؟
  • چگونه تبلیغ دهیم؟
  • به کجا تبلیغ دهیم؟
  • چگونه اسلایدر و بنر و محتوای گرافیکی طراحی کنیم؟
  • و…

پاسخ داده می شوند.

فکر کنم تا اینجای کار، متوجه شدید که دوره آموزش وردپرس در تبریز، یک دوره معمولی طراحی سایت نیست. یک دوره جامعی است که شما را از صفر جلو میبرد، برنامه می دهد، تحلیل می کند.

من همیشه و همواره معتقد بودم طراحی سایت به تنهایی کافی نیست . حتی در درس اصول مهندسی اینترنت و اصول طراحی صفحات سایت، که در دانشگاه تدریس می کنم،صرفا به طراحی سایت نمی پردازم. تحلیل ها، آنالیز ها، کار با دیتا ها، بسیار بسیار مهم است که اگر ندانیم کارمان لنگ می ماند.

دروه پیش رو، به صورت حضوری برگزار می شود. بنا به دلایلی آموزش ویدیویی و فروش ویدیو را به صلاح نمی دانم. دانشجو باید حضور داشته باشد، درگیر شود، به چالش کشیده شود تا بتواند به خوبی از پس حل مسائل برآید.

این دوره آموزشی در شهر تبریز برگزار می شود. دفتر مرکزی ما واقع در مجتمع پرنیان چهار راه منصور ( شهید بهشتی ) تبریز است. دانشجویان بعد از آموزش، قادر خواهند بود هم سایت شرکتی و هم سایت فروشگاهی وردپرسی بالا بیاورند و در کنار آن ، به راحتی بازار و رقبا را تحلیل کنند، از وضعیت سرچ ها با خبر شوند، برنامه و استراتژی تدوین کنند. برای رونق کسب و کار خود و پروژه های خود برنامه بریزید. این یک دوره جامع آموزش وردپرس است که قطعا علاوه بر سایت و طراحی، کمک می کند بهترین عملکرد را داشته باشید.

ظرفیت آموزشی ما یک تا شش نفر است. شما می توانید جهت شرکت در دوره آموزش وردپرس در تبریز با ما در ارتباط باشید. حتما روی لینک زیر کلیک کنید و سرفصل ها و مزایای دوره را مشاهده کنید.

دوره آموزش وردپرس در تبریز

ثبت دیدگاه

  1. blank

    سلام دوره آقای مهندس فاطمی عالی هست. دوره نیست شاهکار هست حیف که فروش مجازی ندارند

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.